måndag 10 mars 2008

Måndag

Återigen måndag här i Karlskoga och jag öppnade som vanligt! Men detta gjordes med en stor lättnad för nu är det ju äntligen sista veckan i Karlskoga. Men jag ska inte klaga. Det har gått över förväntan bra här. Vfu platsen är bättre än vad jag hade trott, barnen och även personalen är underbara :) Så det ger mig gott självförtroende tills jag börjar jobba på riktigt om bara tre veckor nu!

Helgen var underbar dessutom! I fredags åkte jag i vanlig ordning hem med två tåget till Göteborg där älsklingen stog på parrongen å väntade på mig :) Resten av den kvällen var hur skön och mysig som helst ;) hihi

På lördagen var det sedan dags för att Karlssons att komma ner till oss. De fick en chans att se mitt jobb, vår lägenhet och de fick möjlighet att träffa älsklingens föräldrar. Senare på kvällen träffades vi för att gå ut och äte. Vi gick till en japansk restaurang, som älsklingen å jag haft ögongen på ett tag faktiskt! Maten var verkligen super god, men det blev lite stressigt på slutet eftersom vi skulle vidare. Men maten fick man iallafall tillaga själv på bordet! haha, men det gick bra, allas ögonbryn är ju kvar! Senare skulle vi till operan där vi såg My fair lady. Den var verkligen super bra!! Helgen var jätte lyckad helt enkelt.

Å nu som sagt sitter jag här med bara 4 dagar kvar innan jag åker hem! Älsklingen jobbar visserligen, en vecka nu. Men jag har ju mitt arbeta att skriva på så ;)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, tack så mycket! ha en fin dag! *kramar* /Kelly