måndag 18 februari 2008

Måndag

Hallo!

Idag är jag hemma från min Vfu, alltså min praktik på förkolan. Jag vaknade i fredags natt av att jag mådde såå illa! Hela natten spenderades på ett sätt som ni nog kan tänka er..hemsk helt enkelt:( Lördagen minns jag inte mycket av för den gick i typ samma tecken. Jag skulle ju äntligen fått träffa Lisa och sett på melodifestivalen, men icke! Sån otur man kan ha. Har inte setts på jätte länge för hon bor kvar i Karlskoga å ja nere i Göteborg nu. Men det får vi ta igen nu i helgen lite hoppas jag! På söndagen mådde jag inge vidare heller, så dagen spenderades framför teven typ! Ja, det var min helg det.

Älsklingen däremot skulle ha jobbat på danmarksbåten, men där hade dem krånglat till det. Han skulle ha jobbat på lördagen, men det var redan personal så det räckte, han fick åka hem å jobba söndagen istället, i 15 timmar min stackars älskling. Så idag upp igen vid 04.00 å jobba hela dagen igen! I helgen får han sova ut iallfall, hos mig! Han kommer hit på fredag å jag kan knappt vänta :) Bara 4 dagar kvar!

Hm, mår inte jätte bra idag heller känner jag..mår lite illa å min stackars mage är fortfarande i uppror. Hoppas jag kan ta mig iväg senast på onsdag iallafall, mer än två dagar vill jag inte missa! Idag ska försöka börja lite med mitt arbete iallafall, som är mitt sista också måste jag tillägga :) Ska försöka komma på lite intervjufrågor till specialpedagogen och även ringa för att boka tid för intervju ska iallafall även fixas idag, så jag gör lite nytta. Men ska även vila så jag blir frisk!

Puss!

Inga kommentarer: