tisdag 19 februari 2008

Trötter

Åh, jag är trött! Igår kväll mådde jag äntligen bättre efter helgens magsjuka. Men är fortfarande lite sleten i kroppen efter det åsså var det sen dag på förskolan eftersom min handledare å jag skulle stänga. Allt gick bra och det var en bra dag med barnen :) Jag känner att jag valt rätt yrke och att förskolan passar mig bättre än skolan. Det är skönt att jag har hunnit med att ha praktik på bägge under min utbildning ifall jag skulle ändra mig en dag.

Saknar min älskling så, tre dagar kvar innan jag kommer hem :) Ska bli så skönt verkligen och om en vecka är det 11 månader för oss :) Funderar på en tatuering när vi firar ett år, eller ifall jag gör den senare i vår får tiden utvisa! Hursomhelst funderar jag då på att göra ett sånt här hjärta på handleden. Namn kanske man inte ska tatuera in, men funderar ändå på ett fint litet H på min handled också... Ja vi får se, men tror det kan bli snyggt :)

Pussar!

Inga kommentarer: