måndag 25 februari 2008

Måndag

Ja då var det måndag och en ny vecka! Var med och öppnade förskolan imorse kl 6 för första gången. Okristligt tidigt var det att gå upp vid 5, men det är något jag får bli van vid sen när jag tar vid på mitt jobb och ska öppna ibland. Men jag ser iallfall fram emot det faktiskt!

Det var iallafall härligt väder här idag, sol och inte alls så kallt, så det var en skön cykeltur förut, men imorgon ska det tydligen bli regn hela dagen, så det blir väl inte att man går ut med barnen så länge då inte. Synd för då är det också jag som ska vara med och stänga.

Sitter här och slöar just nu..är trött och längtar hem förståss. Går väl inte en enda dag här i karlskoga utan att jag gör det. Räknar ner varje dag ännu tills jag får åka hem igen. I skrivande stund är det 4 dagar kvar bara. Men typiskt nog tackade älsklingen ja till jobb i helgen, men han börjar inte förrän på kvällen så vi får ändå lite tid med varandra. Denna helg var ju så skön med honom! ;) Ja, på alla sätt och vis! Älskar honom så och han är mannen i mitt liv! Faktum är att det är 11 månader nu på fredag som vi har varit tillsammans! :) Han har gjort mig lycklig, för innan jag träffade honom kan jag ärligt talat inte säga en tid då jag verkligen var lycklig hur illa det än kan låta.

Nej, nu ska jag slänga mig framför soffan och läsa vidare i Ego gril haha!

Puss ♥


Inga kommentarer: