måndag 3 mars 2008

Måndag 3/3

Åhh, trött jag är då! Tidiga morgnar är inte nåt för mig. Det var ju min tur att vara med att öppna på förksolan igen idag. Det är iallafall härligt att komma dit, tända lite ljus, dricka te och invänta att barnen ska komma. Det är så tyst och lugnt, annat är det mitt på dagen då alla barn är i full rörelse, men så ska det vara! Vi pratade om vad fort tiden har gått för mig idag. Bara denna å nästa vecka kvar på vfu:n nu och redan om en månad börjar jag ju arbeta på riktigt!

Älsklingen kom hem från jobbet i tyskland idag med. Men jag var ju inte hemma och mötte honom tyvärr. Tycker vi setts alldeles för lite på sistone, men det ska vi snart ta igen!! Fick iallafall prata igen med honom idag å jag inser verkligen på en gång vilken tur jag haft som har hittat en sån underbar kille ;) hihi

Är som sagt j*vligt trött, så skulle behöva ta mig ett varmt långt bad med avslappnande musik i bakgrunden! Denna sköna badkudde skulle då komma väl till pass;)

Pussar! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej muffin, läste just din blogg, saknat dig något jävligt i helgen jag också, varit som sagt full jävla blås från första sekunden till ungefär den tredje sista sekunden innan jag gick av, då drack jag lite vatten, så då va jag mer eller mindre avkopplad för första gången på två dar.

Bara ett par dar kvar nu tills du är hemma nu igen i ditt nya kära gbg hos mig, känns jävligt skönt och veta.

Hans