tisdag 4 mars 2008

Tisdag

Hemma äntligen! Stände på förskolan idag, det var en härlig dag och solen sken hela tiden för ovanlighetens skull så vi var ute så mycket som möjligt :) Älsklingen jobbar ikväll på danmarksbåten där han stannar tills torsdag morgon. Saknar honom skit mycket. Kan inte säga det för många gånger, men så är det, den man älskar saknar man, men snart snart är min vfu (praktik) slut här i Karlskoga, så det är bara att stå ut!

Hm, kökade en semla förut. Men nu är det dags! Jag ska börja gå ner de där 10 kg ja gått upp sen ja å älsklingen flyttade ihop! Jag hade ju då lyckats med att gå ner 30 kg, men sen gick ja upp en del av dem igen :( Så nu är det dags igen. Men då får jag verkligen skärpa mig med chipsen som jag kan trycka i mig ganska lätt ;) Hoppas jag klarar av det, men det borde gå när jag en gång klarat gå ner 30! Inga mer dåliga matvanor nu!

Pussar! ♥

Inga kommentarer: