torsdag 6 mars 2008

Torsdag

Äntligen är det torsdag! Det betyder att det är fredag imorrn å jag åker hem till göteborg och framförallt hem till min älskling! ♥ Igår var det studiedag på förskolan så jag var till min gamla gymnsieskola å lyssnade på hur man dokumenterar och kan arbeta på ett monetssri inspirerat sätt, väldigt intressant! Men det kändes väldigt skumt att vara tillbaka, så skönt att vara klar med allt vad skola heter snart, även om jag kommer jobba på förskolan ;)


Efter föreläsningarna träffade jag Lisa. Vi har inte setts sen nån vecka före jul! Så det var hur kul som helst att ses igen. Vi åkte in till Örebro å shoppade loss, hihi ;) Längtar tills påsk då hon kommer ner till mig å hälsar på ;)


Nu längtar jag bara hem, å sitter å spanar lite på nätet...hittade dessa fina saker. Att diska är ju inte sådär jätte kul, men det blir kanske lite roligare med detta. En diskborste och trasor foramde som hjärtan plus att de är i en fin kruka ;)

Pussar! ♥

Inga kommentarer: