onsdag 13 februari 2008

Onsdag

Hallo!

Ikväll är jag super trött. Kunde inte riktigt somna igår natt så hoppas på mer sömn inatt. Imorgon är det alla hjärtans dag, men jag kommer tyvärr inte tillbringa dagen med älsklingen. Jag sakna honom jätte mycket. Har gått tre dagar och om 10 dagar ses vi igen, men det känns som en evighet tills dess. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade honom. Han är mitt allt och jag kan inte leva utan honom. Så mycket älskar jag honom! Är så glad att jag fick träffa en sån underbar person som han är, på alla sätt och vis. Det finns ingen bättre!

Så ikväll börjar LOST! Alltid något att se fram emot och jag hoppas inte det börjar spåra ur nu när de verkar ha lämnat ön...man vill ju få reda på hur de jäkla isbjörnarna kan finnas på den där ön å vilka the others egentligen är....spännande!

Puss & kram

Inga kommentarer: