måndag 11 februari 2008

Hallo!

Första dagen på förskolan avklarad! Men jisses när jag kom dit visste de inte ens vem jag var, de hade ingen aning om vad vfu var, vilket jag tog förgivet att alla som arbetar inom skolan visste. Men tydligen är det inte så. Hur somhelst löste det sig ganska fort! Min handledare verkar vara jätte mysig och trevlig att prata med, så det kommer nog fungera jätte bra hoppas jag!

Nu sitter jag bara här och försöker komma på ett ämne att skriva om i det sista arbetet! Det lutar mest åt att skriva om koncentrationssvårigheter tror jag. Det är vad måna barn har problem med idag i både skola och i förskola. Det kan då vara bra att få mer kunskap i hur man tidigt kan upptäcka problemen och sätta in rätt sorts stöd! Kommer nog bli intressant.

Idag fick jag också reda på det näst sista arbetet och det var godkänt :) Vekrligen super tydligen hihi Så nu är jag snart klar fröken!

Puss & Kram

Inga kommentarer: