söndag 3 februari 2008

Välkomen!

Ja, tänk då var jag igång med att skriva blog! Det trodde jag väl aldrig om mig själv!

Är hemma denna helg och nästa vecka är det sista i skolan! Hur skönt som helst. Detta har jag längtat efter såå länge nu att få slippa sitta i skolbänken mer. Har bara 5 veckors vfu kvar och en vecka med opponering och redovisningar var visserligen :S Sen är det bara att börja jobba!! :) För på fredag ska jag nog få skriva på kontraktet!!! Så på det sättet är allt i mitt liv bra. Men som den person jag är så oroar jag mig ofta för saker som egentligen inte borde vara saker att oroa sig för, så konstigt! Men idag är det en bra dag och oroar mig inte så mycket iallafall!

Sitter å väntar på att hårfärgen i håret ska bli klar så ja kan duscha av det å grejja haha! Sen ska jag väcka min älskling ur dvalan! Kanske får han sova lite längre iofs..han jobbade ju ändå natt stackarn för att vi ska få det att gå ihop för tillfället, eftersom de jävlarna på csn är så seeega! Men det löser sig väl!

Puss och kram från mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får vi se om det funkar bättre... Har du fått några kommentarer från någon annan än??

Anonym sa...

Det är inte så svårt om man vet hur man ska göra... först så är det att skriva in de bokstäver som finns nedanför denna textruta.
Har man inte något googlekonto och inte vill skaffa sig det så är det bara att klicka i anonymknappen nedaför och skicka iväg kommentaren... Kram Jea