torsdag 7 februari 2008

Har en tråkig dag

1. När gick du upp idag?
Typ runt 9. Fick ju sovmorgon på en torsdag! haha

2. Diamanter eller pärlor?
Hm, diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?!!
Hairspray.. väldigt bra faktiskt! haha

4. Favorit-TV- program?
oj oj oj.. massa, Lost, House, Cityakuten bla

5. Vad åt du till frukost?
En macka med skinka å ett glas mjölk!

6. Vad är ditt andra namn?
Heter faktiskt Katarina i andra namn :P

7.Din favoritmat?
Kan inte säga en.. har många favvo rätter!

8.Vilken mat gillar du inte?
Ärtsoppa har jag väldigt svårt för å blodpudding!

9.Favoritchips?
Sour creme onion!

10.Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Oj, vet inte...typ Amy Winhouse kanske..

11.Vilken bil kör du?
ingen bil alls för min del :/

12Favoritmacka?
Nybakat är ju bäst! Men äter mycket hårt bröd!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ?
Falskhet och folk som tror att dem är bättre än andra!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Hm, mjukisklädder :P

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Vill till USA å Kina!

16. Favoritklädmärke?
Hm, så länge kläderna är snygga så är inte märket det viktigaste.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Dra mig tillbaka..nånstans där älsklingen är med mig!

18. Favorittid på dagen?
Ja, på kvällen

19. Var är du född?
Göteborg!

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott!

21.Coca Cola eller Pepsi?
Inget helst! Men i så fall, Pepsi

22. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Hm, mer morron än nattmänniska tror jag

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, som ja ska göra idag ;)

24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
neee

25. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör :P

26. Bästa barndomsminnet?
Oj, svårt att svara på. Hela min barndom var bra!

27. Varit i Afrika ?
Nope, men det är även en av mina drömresor!

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha, nej!

29. Varit med om en bilolycka?
Nej, tack och lov

30. Favoritdag i veckan?
Fredag!

31. Favoritrestaurant?
Hm, har ingen :P

32. Favoritblommor?
Rosor och orkidéer!

33. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Gillar inte snabbmat!

34. Äger du en cykel?
Jepp!

35. Vem fick du senaste mailet från?
Lisa!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
öhh, ingen!

37. Läggdags?
mellan 22.30 till kl 00.00..

38. Senaste personen du åt middag med?
Igår med älsklingen å delar av hans familj när hans farfar fyllde :)

39. Vad lyssnar du till just nu?
Amy Winehouse

40. Favoritfärg?
Röd, vit och svart :P

41. Hur många tatueringar har du?
En, en stjärna på handleden :) Men de kommer mera!

42. Din högsta önskedröm?
Att jag får vara frisk, detsamma för älsklingen å mina vänner! Även att jag tar mig ignom min sista kurs nu!!

Inga kommentarer: