onsdag 9 april 2008

Onsdag

Fy, idag vaknade jag av något konstigt surrande..troddejag drömde..öppnade ögognen å där var den ..en gigantisk humla! Jag har faktiskt fobi för dessa små djur, så låste dörren tills älsklingen kom hem å fick försöka få ut den igen! haha Ett vårteckn kanske det var iallafall?!
Är hemma idag från jobbet eftersom jag om några timmar kommer vara på sjukhuset för att ta bort mitt rör i gallgången. Är fruktansvärt nervös för detta, hatar å göra gastroskopi, vilket ja nog inte är ensam om, men iallafall! Tur är att älsklingen följer med mig iallafall :) Går allting bra ska jag unna mig lite glasss faktiskt. Är ändå rätt stolt över mig, har inte ätit chips eller godis på jätte länge nu :) Detta syns även på vågen. Har inte gått ner många kilon, men det börjar ge rsultat, så fortsätter jag såhär kan jag nog lyckas med att gå ner 10 kg 2008 :)

I väntan på det roliga sjukhusbesöket har jag spanat in detta ursnygga armband från http://kyssjohanna.jetshop.se/. I want it!

Inga kommentarer: