torsdag 10 april 2008

Torsdag

Igår fick jag som sagt äntligen gjort den hemska gastroskopin. De var bara 4 månader sena med att ta bort röret som typ hade vuxit fast, så de fick dra å slita, vilket gjorde att det hela tog längre tid och var ännu mer obehagligt än vad de trodde. Jag fick lugnande å bedövning halsen, men trodde ändå jag skulle dö! Nej, är verkligen glad att det är borta nu :) Jag överlevde, men fick gå åha ont i magen efteråt hela dagen.


Är hemma från jobbet idag med, så jag verkligen mår bra nästa gång jag, alltså imorgon. Jag har haft en liten förkylning med, men den börjar lägga sig den med :) Så imorrn efter jobbet ska ja tydligen iväg igen å ta blodprover inför återbesöket hos doktorn! Men alla värden såg bra ut sist, så nu kan ja nog kalla mig frisk!


Ska ta tag i städningen nu när jag ändå är hemma idag. Ska bli så skönt, för nästa vecka får vi lite nya möbler älsklingen å jag :) Te x denna bokhylla :)

Inga kommentarer: