söndag 13 april 2008

Söndag

Det har verkligen varit skönt med helg, något som varit behövligt efter en jobbig vecka :) Men känns som jag kommit igång med min nya vardag nu. Känns underbart. Barnen börjar känna igen mig på jobbet och ser inte lika rädda ut för mig som i början, haha!

Har nu äntligen bokat 2008 års resa till tyskland! P. ska ju gifta sig i sommar och dit är jag bjuden, ska bli så underbart att få vara med på hennes drömbröllop. Detta år kommer Lisa kunna följa med också, så jag slipper resa själv, inget som jag helst vill göra igen. Längtar redan, och tur är väl att jag detta år kan ta ut lite semester och ändå få betalt ;)


Fuskade lite igår också, var hemma hos älsklingens föräldrar och det blev såklart lite goids, och jag kunde inte låta bli! Fy, och i helgen fuskade jag med lite glass, eftersom ja ville trösta mig efter gastroskopin! Men på onsdag är det vägning igen, så ska försöka att hålla igen, har inte gått upp något iallafall, vilket är super bra!
Älsklingen å ja ska ut å prova våra nya cyklar lite i vårsolen idag, ska bli underbart :)



Inga kommentarer: