lördag 19 april 2008

Lördag

Äntligen helg! Den här veckan har varit tuff. Det tar tid innan kroppen hinner ställa om sig märker jag, hatara att gå upp vid 6 varje dag. Men det är bara att anpassa sig, och det fort! Något konstigt har det varit med mig hela veckan, har mått dåligt och varit så fruktansvärt trött, men har ändå tagit mig till jobbet varje dag. I torsdags sov jag hela 12 timmar, somnade när jag kom hem och sov tills jag skulle upp morgonen därpå. Helt galet. Arbetet flyter iallafall på. Har varit där tre veckor nu och barnen har väl precis börjat kunna mitt namn nu, iallafall de som kan prata. :P Det är ju så långt och svårt mitt namn! Jag trivs verkligen, men jag hoppas att det kommer bli ännu bättre och att jag kommer fortsätta att trivas. Nästa vecka får jag också min första lön, och jag längtar. För snart kommer vi tapetsera och måla om lite här hemma. Men kan inte sluta längta efter ett lite större ställe med balkong, som dock kommer ta tid att hitta känner jag på mig. Tills dess får man bara göra det bästa av situationen. Jag absolut älskar att bo i Göteborg iallafall :)

Inga kommentarer: