onsdag 30 april 2008

Valborg :)


Är jätte seg och trött eftersom jag stängde idag på jobbet, och jag saknar min underbara fästman! Sitter hemma nu och saknar ihjäl mig. Hans är ute på jobb i en vecka nu på båten. Dålig tajming med jobbet nu när det är Valborg o första maj imorrn som innebär en extra dag ledig! Menmen...skulle velat vara ute och tittat på en fin brasa just nu. Det är ju så underbart att känna den doften av en majbrasa och njuta av att våren och sommaren snart är här :) Jag minns alla år som jag sjöng framför brasan hemma vid björkborns herrgård hemma i Karlskoga. Underbart :)

Så ikväll ska jag i min ensamhet äta lite glass. Min favorit är ju Häagen-Dazs, idag i smaken Pralines & Cream. Inte den billigaste glassen, men definitivt den godaste :) Till detta ska ajg se Dagboken, vilken är en bland dem vackraste, romantiska filmer jag sett :) Se den om ni inte gjort det ännu!

Kram!

Inga kommentarer: